Pirkimo - pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie bet kokius pakeitimus informuojamas e-deklai.lt elektrninės parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant elektroninėje parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. Nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;

1.3.3. Juridiniai asmenys;

1.3.4. Visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas Taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis Taisyklių 1.3 punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 4 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma e-deklai.lt duomenų bazėje.

 

2. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

2.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios elektroninės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

2.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo - pardavimo sutarties su e-deklai.lt elektroninėje parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui vadovaujantis Prekių grąžinimo taisyklėmis.

2.3. Taisyklių 2.2 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

2.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

2.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

2.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@e-deklai.lt arba telefonu +370 606 93050.

2.7. Pirkėjas, naudodamasis e-deklai.lt elektronine parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

 

3. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

3.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-deklai.lt elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo e-deklai.lt elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis elektroninėje parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

3.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą e-deklai.lt elektroninės parduotuvės registracijos formoje.

3.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

 

4. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai

4.1.  e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, septynias dienas per savaitę, nebent ši elektroninė parduotuvė nepasiekiama dėl techninių darbų.

4.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

4.3. Prekių kainos e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

4.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

4.4.1. Atsiskaitymas iš anksto suformuotu bankiniu pavedimu, per saugią mokėjimo sistemą – pasirinkus vieną iš atsiskaitymo lange nurodomų, jūsų naudojamo banko, logotipų. Pasirinkus tokią nuorodą Pirkėjas nukreipiamas į savo naudojamą banko sistemą, kurioje užtenka tik prisijungti ir patvirtinti mokėjimą, pagal užsakyme suformuotą galutinę mokėjimo sumą, už išsirinktas prekes. Užsakymo ruošinys užpildomas automatiškai, o Pardavėjas tokiu atveju, apie sėkmingą apmokėjimą informuojamas nedelsiant, nepriklausomai nuo naudojamos el. bankininkystės sistemos ir/ar paros meto.

4.4.2. Atsiskaitymas paprastu bankiniu pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas vietinį mokėjimo pavedimą tiesiogiai padaro į e-deklai.lt banko sąskaitą. Rekvizitai pavedimui pateikiami prieš patvirtinant užsakymą, taip pat nurodomi ant išankstinės sąskaitos. Nesinaudojantis elektronine bankininkyste klientas gali sąskaitą atsispausdinti ir pavedimą padaryti savo banko skyriuje. Pirkėjas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nurodyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo el. laiške. Mokant tokiu būdu lėšų įskaitymas vykdomas tik pagal standartinę jūsų naudojamos elektroninės bankininkystės tiekėjo (jūsų banko) tvarką, o pavedimai įskaitomi tik tam tikrais intervalais, atitinkamomis dienomis. Užsakymas vykdyti pradedamas tik lėšoms atsiradus e-deklai.lt banko sąskaitoje.

4.4.3. Apmokėjimas prekių atsiėmimo metu grynais arba kortele – atvykus į parduotuvę Viskas tavo mobiliajam adresu: Priegliaus g. 1, Vilnius, PC Pupa, 1 aukštas.

4.5. Pardavėjas pirkėjui išrašo išankstinę sąskaitą, kuri pateikiama Pirkėjo nurodytu el. paštu iš karto po užsakymo patvirtinimo. Galutinė PVM sąskaita faktūra išrašoma po apmokėjimo, popierinis tokios sąskaitos variantas Pirkėjui nesiunčiamas, išsiunčiamas tik elektroninis – Pirkėjo nurodytu el. paštu.

 

5. Prekių pristatymas

5.1. Jei užsakymo suma mažesnė nei 60 eurų, prekių pristatymo kaina:

5.1.1.  2 € - prekes pristatant į Lietuvos pašto skyrių;

5.1.2.  2,50 € - prekes pristatant į LP Express, DPD ir OMNIVA paštomatus;

5.1.3. 3,70 € - prekes pristatant DPD kurjeriu Jūsų nurodytu adresu;

5.1.4. Prekes taip pat galite atsiimti NEMOKAMAI mūsų parduotuvėje Viskas tavo mobiliajam adresu: Priegliaus g. 1, Vilnius, PC Pupa, 1 aukštas.

5.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

5.3.  Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

​5.4. Visas prekes pristato Pardavėjo įgaliota kurjerių tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.

5.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 3-5 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

5.6. Užsakymus pateiktus darbo dienomis iki 12 val. Pirkėjas gali atsiimti prekių atsiėmimo vietoje tą pačią dieną atvykus į parduotuvę Viskas tavo mobiliajam adresu: Priegliaus g. 1, Vilnius, PC Pupa, 1 aukštas.

5.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

5.8. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

5.9. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

5.10. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

5.11. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas 25 eurų mokestis. Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.

 

6. Prekių kokybės ir garantijos

6.1. Kiekvienos e-deklai.lt elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

6.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

6.3. Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį.
6.4. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekėms.

6.5. Jei prekė nekokybiška, prekę galima grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigyjimo (prekės gavimo) dienos pagal šių Taisyklių 7 skyrių.

 

7. Prekių grąžinimas ir keitimas

7.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis taisyklėmis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

7.2. Norėdamas grąžinti prekes remiantis Taisyklių 7.1 punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

7.3. Pirkėjui grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:

7.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

7.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

7.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.);

7.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

7.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

7.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 7.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

7.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

7.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

 

8. PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ

8.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

8.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-deklai.lt elektronine parduotuve.

8.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei e-deklai.lt elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie šios elektroninės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikomo Pirkėju.

8.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

8.5. Jei Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

8.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

 

9. Rinkodara ir informacija

9.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti elektroninėje parduotuvėje įvairias akcijas.

9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

9.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
9.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ar el. pašto adresais.

9.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

 

10. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

10.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
10.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

Rašyk
Skambink